The end

Ni få stackare som kollar in min blogg varje dag kan sluta nu.. En era är över, efter 4 år i Spanien så bär flyttlasset av hem mot Sverige imorgon. Med tanke på hur mycket jag har uppdaterat min blogg senaste året så är chansen inte så stor att den uppdateras oftare nu även om mitt liv kommer ändras väldigt mycket och jag ser otroligt mycket fram emot det! Vem vet, nån dag kanske jag syns nån annastans.
 
Tack ni som har läst, bloggen kommer givetvis finnas kvar, en 5 år lång dagbok från mitt liv i LA och Marbella. So long...
Sandra

Kommentarer
Postat av: charlotta

Lycka till:)har följt bloggen sen spanienflytten

2013-04-13 @ 23:58:11
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce
Postat av: Lindah

Det finns massor av lediga jobb i Barcelona, Telemarketingföretagen skriker efter folk. Om någon vill komma hit så hjälper jag er gärna med både jobb och boende.
Det erbjuds betald utbildning, fast anställning, heltid, lön enligt spanskt kollektivavtal+provision

För mer info maila mig på [email protected]

2013-05-10 @ 15:23:06
URL: http://www.lindah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback