Bröderna brothers

I ondags spelade Axwell på Olivia och det var lika fantastiskt som vanligt, dock börjar jag kunna deras set vid det här laget, vet hela tiden vilken låt som blir nästa, har jag fått Swedish House Mafia överdos då??
Idag kommer mina bröder Jonas och Philip hit, om allt går som det ska, man vet aldrig med dom där två. Jonas har bara varit här en gång och det va en månad efter att jag flyttade hit, över 3 år sen med andra ord. Philip var här för snart 2 år sen, så nu är det dags igen! Blir förhoppningsvis en massa strand, god mat och fest.
 
Linda och jag, vi firade henne födelsedag på Axwell, grattis igen älskling!
 

Jag, Stefania och Kiki
 
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Å tack fina du! Tack för att du var med och firade min födelsedag!! Ha de så kul ikväll!

2012-07-28 @ 20:59:40
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback