Good bye

Nu har jag sagt hej då till bror och svägerskan. Blir alltid tomt när besöken åker hem och man påminns om hur mycket man saknar sig familj.
Vi har haft det jättebra iaf, vädret var lite si och så första dagarna men sen har vi haft strålande sol! Massa goda middagar och luncher. Drog även ut dom på en kort kväll på stan i fredags då vi hade påskfest/modevisning på Nina B.
Det är inte långt kvar tills jag får se dom igen och då stundar bröllop, dom fick en tidig bröllopspresent av mig. En natt på ett hotell där dom fick njuta av poolhäng, en fungerande dusch och frukost.
Tack för att ni ville komma ner och hänga med mig på eran pre honey moon!

 

 

image description

Sandra

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Vad snällt att de fick en tidig bröllopspresent!

Visst är det skittråkigt och ledsamt att säga farväl till sina besökare...

2012-04-11 @ 14:52:44
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Sanna

O vi saknar dig!! Tack så jättemycket för att vi får komma ner o va med dig. Snart kommer du hem och då blir det mycket festligheter:-) kram kram fina Sandra

2012-04-12 @ 15:22:46
Postat av: Linda

Goingar!

2012-04-13 @ 23:22:09
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback