Numminövlar

Oj vad jag får mycket gjort!! Igår efter jobbet gick jag och Linda på stöveljakt, jag efter gummistövlar och Linda efter vinterstövlar. Vi hittade båda vad vi ville ha, så nu regnet är jag redo, bring it on vinter i Marbella!!
Jag köpte mer färg oxå så hela förmiddagen har jag målat, dock är färgen slut igen och jag behöver måla ett lager till på en dörr och ett skåp sen är det klart! Jag har putsat fönster, rensat och lagt i ordning bland mina tidningar. Jag har nästan varje nummer av Solo, (världens bästa tidning) tack vare min mamma som skickar ner dom till mig.
Jag har mer energi, sitter och tittar runt i lägenheten för att se vad jag kan göra härnäst.. Nu blir det dock lunch och sen jobb.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

vad fina dom är!! imorn ska det nog regna.

Jag gillar mina supermycket!



Var så mysigt att möta upp dig sådär efter jobbet.. var inte igår vi gjorde så :)

2011-10-26 @ 21:54:31
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback