big news!

Forra veckan fick jag GLADA nyheter, min storebror Tobias friade till sin flickvan Sanna!!! Sa nasta ar i april star brollopet, jag ar sa glad, grat gladjetarar hela kvallen och blir fortfarande lite tarogd nar jag tanker pa det! Jag alskar brollop och speciellt nar det e nagon man star nara och tycker om som ska gifta sig. Dock onskar jag ju att jag fick vara hemma dom sista manaderna innan sa man far vara med om alla forberedelser, mohippa och annat skoj. Sa ar det att bo langt ifran sina nara och kara, man missar en hel del...
Vill redan nu onska er lycka till!! Ni ar bast, och snalla snalla snalla kom hit och halsa pa snart? :)
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack söta ståherka! Jag är i full bröllopsmode nu:):)Du kommer få vara med mig i planerandet ändå via cyberspace, jag ska allt se till att skicka lite bilder på alternativa klänningar och blommor och annat tjafs:) KRAM KRAM

2011-10-06 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback