spring???

Ni rostade alldeles ratt i Melodifestivalen, antligen en vinnare som jag gillar av hela mitt hjarta! Hur det gar i Eurovision kan man ju dock aldrig veta, men i mitt tycke ar Popular en av dom absolut starkaste latarna i ar. Aterstar att se hur det gar..

Har fick vi kanna pa lite riktigt var/sommar varme forra veckan, efter nagra veckors regn. Lag pa stranden och solade i sondags, men det togs snabbt ifran oss, det blev höstigt igen, inget kul alls, va redo att stoppa undan "vinterjackan" och stovlarna. Nu kikar dock solen fram igen. Blev utgang i lordags, en annorlunda utgang, forst fodelsedagsfest med arabiskt tema, som jag inte visste om, sag lite annorlunda ut i mina kostymbyxor, linne och kilklackar, akte ganska snabbt darifran till Suite. Dansade pa borden och fick se min bankmanager, han halsade glatt dock :)

Jobbar just nu en massa, skrapar ihop pengar till en Iphone, har forsokt kopa en lange nu, men varlden vill inte att jag ska fa en, ar det inte det ena sa ar det det andra, vissa andringar som behovde goras, det ska dock snart vara klart, och sen ska man bara fa tag pa en telefon oxa, sa fort dom kommer in sa tar dom slut, ar i princip slut i hela Spanien, nar dom far in ett nytt parti hanger jag pa lasen!!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback