Alfajores

Jag har blivit forkyld, men ingen vila ingen ro, kom precis hem fran jobbet och vill inget annat an att ta pa mej pyjamasen krypa ner under tacket och kolla pa Dexter hela kvallen.. Men jag ska ivag pa forsenad julmiddag, mina chefer pa maklarkontoret ar ju spanjorer och argentinare och dom ar ju inte snabbast i varlden sa vi tar en julmiddag ikvall, fast det blir inte julmat utan Tex Mex.
Min forratt idag blev en alfajor, en argentinsk kaka som min chef och en argentinsk kille jag dejtade fick mej hooked pa, UNDERBART goda, dulce de leche kan vara guds gava till manniskan!!! Jag forsoker ju ata nyttigare mat, men fa mej och sluta ata godis och chips, det kommer ni aldrig lyckas med :)


Sandra

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är nu detta jag har missat..?? Om det är Guds bästa gåva till människan så MÅSTE jag ju äta en? haha

2011-04-10 @ 15:14:01
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback