Miami 2 Ibiza

Oj vad tiden gar fort nar man har roligt. Rebecca ska aka hem idag, vet inte vart tiden tog vagen. Vi har haft en massa kul iaf, akte och hamtade henne pa flygplatsen i lordags, poolhang och sen middag och utgang, alla mina kompisar tyckte sa mycket om henne och valkomnade in henne i gruppen.
Sondag stranden och Nikki Beach, i mandags var vi pa Dreamers och sag Fedde le Grand spela, tisdagen var seg, blev bara shopping och middag. Igar jobbade jag ganska mycket men pa kvallen visade jag forst henne min kladbutik, sen kakade vi middag i hamnen och hangde inne pa Gucci dar det va event med snittar, champagne och mini cupcakes.
Idag aker hon hem, men jag far redan ikvall en annan kompis hit, min LA-Kattis! Sa ikvall ska vi till Dreamers och se Sebastian Ingrosso spela fran Swedish House Mafia, kommer bli galet!!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback