tisdagspigg!

Har inte blivit mycket bloggning denna sommar, det ar mycket jag inte har hunnit med. Idag vaknade jag relativt pigg, en tisdag... har inte hant pa en manad minst, brukar snitta pa 1,5 timmes somn innan det ar dags for jobb! Mandagar och torsdagar spelar det grymma djs har i Marbella, och jag har givetvis varit dar och sett nastan alla. Fedde le Grand, David Guetta, Steve Angello, Axwell, Avicii, den enda jag missade som jag hade velat se var Sebastian Ingrosso, och det ar anledningen till att jag ar pigg idag.
Snart bar det av hemat, och det ar ingen annanstans jag hellre skulle vilja aka just nu, det ska bli sa skont med semester!!! Jag har jobbat arslet av mig sen i februari med mina 3 jobb, nu ska jag hem och sova, ata mammas mat, umgas med familj och vanner.

Och btw: borjar ni kanner att ni ska bli sjuka, ignorera!!!! Det gjorde jag forra veckan, madde riktigt daligt men jag ville inte bli sjuk min sista vecka har sa jag korde ignoreringstaktiken, med andra ord, gick ut och tokdansade till Axwell, och dagen efter vaknar jag upp efter 1,5 timmes somn och mar fantastico!!

All day, all night!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! Jag ska ner till Marbella i september, för att till start arbeta som aupair, och trivs jag vill jag kunna söka "riktiga" jobb. Om du bor i Marbella, och kanske vill ha en ny vän att hänga med, så kan du väl maila mig? Känner ju ingen där nere, så lite skraj är jag... :)

2011-08-16 @ 00:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback