powerwalks

Jag spenderar dagarna med att jobba och powerwalka. Gar pa strandpromenaden nastan varje dag, och jag gor det for att jag vill, jag slapar mej inte ut bara for att jag maste. Jag kanner ett sug for och trana, och det har inte hant manga ganger i mitt liv, det har maste jag ta vara pa. Med solglasogonen pa nasan, ipoden i handen och solen i anisktet sa kan jag ga hur lange som helst.

Maste beratta att min mamma har bestallt biljetter sa hon kommer hit en vecka i mitten pa maj :) :) :)

Imorrn kan jag antligen hamta min iphone, efter mycket om och men, da far ni skicka alla era nummer for dom forsvann ju nar min svenska telefon slutade fungera.

Snart kommer Linda tillbaka till Marbella, hon har varit ute pa jorden runt resa med sin pojkvan. Dom akte i borjan pa december, igar landade hon i Sverige och ska vara hemma nagra veckor. Kan inte fatta att hon har varit borta i over 4 manader, vart tog den har vintern vagen??????? 
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

SNART ÄR JAG HEMMA HOS DIG IGEN!!

2011-04-16 @ 07:46:11
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback