paskledigt?

Nu ar det snart pask och vanligt folk har 4 dagar ledigt... Men med 3 jobb ar det lite smatt omojligt. Skulle iaf fa typ 2 eller 3 dagar for jag ar ledig fran maklarkontoret torsdag fredag men maste jobba i butiken. Sa blir bara 2 dagar ledigt, jag far val se fram emot pengarna ist, som ar ganska valbehovda.
Blir en massa fest i helgen, bade fredag och lordag blir big nights och om det inte regnar pa sondag sa drar vi till Nikki beach for lite dagshäng.

Har antligen fatt min iphone och den ar lite smatt fantastisk, sa mina älskade hemma i Sverige skaffa skype lagg till mig sa kan vi ringas nar som helst gratis. Hor av er sa far ni mitt anvandarnamn.

Haromdagen kopte jag 2 kilo jordgubbar, jattegoda, for 27 kronor, ganska billigt eller?. Ater jordgubbar varje dag nu, underbart och borja dagen med farska jordgubbar. Snart kommer körsbaren oxa, det ser vi fram emot.

Hoppas att alla dar hemma har en jattebra pask. At en massa svenska paskagg, med svenskt godis, NJUT!! 
Sandra

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej. Kom in på din sida när jag sökte marbella blogg :) jag å min pojkvän skall troligtvis flytta till marbella snart. Min kille känner lite folk där men hade varit jättekul å få lite kontakt med svenskar ju :) Om det inte känns allt för konstigt så hade det varit jättekul om du ville maila tillbaka...



Pernilla :)

2011-04-30 @ 13:00:59
Postat av: Rasmus Lindström

Hejsan, hoppas allt är bra idag!



Jag har varit inne på din blogg (thesedreams.blogg.se) några gånger den senaste tiden och jag måste säga att jag tycker att den är riktigt, riktigt bra.



Jag jobbar själv med en sajt som heter Luftgrop (www.luftgrop.se), där man kan söka efter billiga flygbiljetter och snart även hotell och charterresor.



Siten är 9 år gammal men jag har precis gjort om mer eller mindre allt.

Jag kommer att lägga upp en rubrik på Luftgrop som heter Våra Bloggvänner. Här kommer våra besökare enkelt kunna hitta riktigt bra resebloggar och jag skulle väldigt gärna vilja att du finns med. I utbyte skulle vi vilja ha en länk hos dig i sidfoten eller i menyn.



Det hade varit jätteroligt om vi kunde påbörja ett samarbete, lägg gärna ett mail!



Hälsningar,



Rasmus Lindström

Luftgrop.se



[email protected]

2011-05-06 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback