Marbs

Har i Marbella ar allt som vanligt forutom att det var strejk igar. Marktes inte overhuvudtaget forutom att det inte gick nagra bussar sa kunde inte komma till jobbet men min chef kom och hamtade mej. Och dom flesta flyg var installda.
Ikvall ska jag pa middag i Gamla stan, imorrn ska jag jobba hela dagen forst pa kontoret och sen i butiken, och sen blir det Ikea med Lotta, och efter det middag pa en nyoppnad restaurang, GRATIS! Sant gillar vi, mer gratis middagar tycker jag. Och lordag jag ska ha inflyttningsfest i min lilla lagenhet.

Tessan har ju varit har, blev lite tokigt for forsta dagarna va hon sjuk sa vi hann inte med sa mycket men dom sista dagarna hade vi stralande solsken och vi va ute och at sushi, tapas, festade pa Lemmon och Olivia Valere. Var sa kul och ha henne har, lite tomt i min lagenhet nu efter besok i nagra veckor.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback