inlfyttningsfest

Forra lordagen hade jag inflyttningsfest for forsta gangen i hela mitt liv. Kom en massa folk till min lilla studio, raknade att ett tag var vi hela 18 pers. Senare gick vi till Lemmon, en helt perfekt kvall, hade sa roligt! Fick en massa fina inflyttningspresenter, badrumsmatta, ett fat med ljus och stenar, muffinsplat och bodylotion.

Idag skulle mamma, pappa och lillebror kommit hit, men flyget blev installt pga strejk i Frankrike som vanligt, det e typ alltid strejk i Frankrike. Sa dom kommer lite senare i oktober, den som vantar pa nat gott... Var anda ganska bra for nu maste jag jobba en hel del i kladbutiken, och vill va ledig sa mycket som mojligt nar dom ar har, men det e gott med pengar! Unnade mej en manikyr forra veckan. Har en skola "Marbella Beauty Academy" vagg i vagg med mitt kontor, kostade bara 5 euro och blev jattefint, nasta gang ska jag ta pedikyr.

Idag ar det e ledig dag i Spanien, kanns sa lyxigt att va ledig en dag mitt i veckan, och solen skiiiiner. Jag vaknade innan 12 och kande mig utvilad, man uppskattar dagarna da man kan sova hur lange man vill mer nu.

Christopher
en av killarna jag bodde med forut har kommit tillbaka till Marbella, och ingen ar gladare an jag, han har fatt jobb pa samma cafe som Jami jobbar. Pa fredag ar det Closing party pa Lemmon :( sista kvallen for det har aret. Men om nagra veckor oppnar Molisse igen som ar vinter hang outet, och det ligger 3 min fran min lagenhet :)

Lite bilder fran min inflyttningsfest:


Tjejerna och Mario


Jag och Jenny


Linda och jag shakar loss


Senare pa Lemmon, jag, Luis, Lucie, Rachel och Raquel
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback