familjebesok

Nu var det laaaaange sen jag uppdaterade igen! Har haft familjen pa besok, inte hela men mamma, pappa och lillebror. Och det rackte for min lilla studio, men finns det hjarterum sa finns det stjarterum. Och vi fick plats allihopa i en vecka. Stackar broren blev sjuk nagra dar dock. Det va helt underbart och ha dom har, antligen fick jag visa Marbella for dom. Och jag tror att dom gillade det. Dom fick se mina arbetsplatser, och traffa nagra av mina underbara vanner har. Tur med vadret hade vi oxa, regnade en dag och da holl vi oss inne och shoppade loss pa La Cañada.

Annars jobbar jag mest som vanligt, har bokat biljetter hem till jul oxa. Kommer hem den 21 december och aker tillbaka den 29, langtar redan!! Bara 6 veckor kvar, fatta vad fort det gar. Vart tog det har aret vagen? Jag har varit med om sa mycket och hittat underbara manniskor, hittat nagra icke sa underbara pa vagen oxa. Men sa tror jag det alltid ar.

Saknar er alla dar hemma otroligt mycket! Tanker pa er alla!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emlan

Tänker på dig och saknar dig också vännen!

KRAMAR

2010-11-08 @ 09:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback