update

Nu blir jag utan internet i nan vecka, sa ska skriva ett snabbt inlagg. Jobbet gick jattebra i helgen, och i lordags gick jag till Lemmon efter och motte upp Linda och Pauola som hade ett bord dar. Traffade mina killar i kon in oxa. Dansade i nagra timmar coh sen kebab, och sen gick jag till Budhha, men gick aldrig in utan traffade en kompis utanfor, som skjutsade hem mig sen.
Imorrn ar charitygrejen pa Trocadero, ska hjalpa till med modevisningen, blev inte modell. Sa mitt jobb blir som Whitneys och Laurens i The Hills nar dom hjalper till med modevisningarna :)
Pa torsdag ska Linda och jag ga pa en butiksoppning, ska bli mycket trevligt.
Pratade med mamma idag, har inte gjort det pa lange, det va trevligt och uppdateras lite om vad som hander hemma.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback