sommar sommar sommar

Har inte haft internet pa ett tag nu, men tror att vi ska ha fatt tillbaka det hemma. I fredags var jag ute med Rachel, Lemmon och Buddha. Lordagen hangde jag hela dagen med Linda, Paola och hennes vanner pa Trocadero en strandrestaurang. Och pa kvallen gick vi ut igen. Rakade dock sova bort hela sondagen.
Vi har underbart vader har just nu, sommarvarme, lag pa stranden i mandags och det va sa skont med en svag bris. Hangde hos mina killar pa kvallen, lagade varldens godaste kyckling och potatis. Igarkvall var jag dar igen och da lagade jag pasta och kycklingsallad, och sa kollade vi klart pa dom tva sista The Pacificavsnitten, det var en bra serie, men ganska skont att den ar over, nu far vi hitta nan annan serie. Annars lar jag val komma och hanga hos dom varje mandag iaf.

Ikvall ska jag aka till Nina B. butiken och halsa pa Lotta, ska fa valja nat fint som tack for min hjalp pa modevisningen, lar prova hela butiken, dom har ju sa himla mycket fint. Sen blir det nog ett glas vin efterat. Ar ganska uttrakad om dagarna, gar bara och vantar pa att fa borja jobba och tjana lite pengar.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback