sjuker

Jag har blivit sjuk, ligger hemma i sangen och gor mest ingenting. Har svart att sova om natterna for det gar ju inte andas nar man ar tappt. Tog ett sprut med nassprayen igar, men tappade den i golvet sa den gick sonder, jattelagligt. Nu ringde dom precis fran baren och undrade om jag kunde jobba imorrn och pa lordag. Saaaaaa bra! Jag behover verkligen pengar. Jag far proppa i mig lite ibumetin sa ar jag fit for fight imorrn.
Just nu har min roomie tva kompisar som bor har hos oss, 2 amerikanska killar. Jag ar dock inte sa mycket till sallskap eftersom jag ar sjuk, men dom roar sig ganska bra sjalva.
Rachel har fatt internet, sa vi ska kopa en router sa kan jag surfa pa det oxa. Kommer bli grymt! Sitter vid hennes dator nu sa det ar darfor jag inte har nagra prickar.

Trakig update, men hander inte sa mycket just nu..Bjuder pa lite bra musik ist.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Krya på dig syster. Massa kramar.

2010-05-07 @ 13:59:41
Postat av: Emlan

KRYA PÅ DIG!

Like the song :)



Kraaam!

2010-05-07 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback