3 ar sedan

Fick se datumet och kom ihag att idag ar det precis 3 ar sedan min forsta operation. Kommer ihag nar jag skrev om det forra aret. Helt sjukt vad fort det gar. 3 ar senare och jag mar sa bra!!!
Idag mar jag dock kanske inte sa jattebra. Motte upp mina killar innan jag gick till jobbet, spelade lite biljard och at kebab, fick skjuts av Luis till Puerto Banus. Kul kvall pa jobbet, inte mycket dricks dock, men det ska det bli andring pa ikvall. Akte in till Marbella, gick en svang till Buddha, men va sa fullt sa gick hem ratt fort. Idag har jag sovit hela dagen.
Nu ska jag aka och jobba igen, far se vart den har kvallen slutar. Linda kanske kommer forbi, det kan bli kuuuuul!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

åå förlåt att vi inte hann komma igår men jag är väldigt glad över att du kom till Lemmon! Fy sjutton vad kul vi hade :)

2010-05-09 @ 21:21:22
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

aa jäklar vad blodigt det blev!

2010-05-10 @ 19:27:09
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback