vår

Blogg.se beter sig mycket konstigt, dom två senaste inläggen skrev jag förra veckan, men dom hade inte kommit upp, tur att jag såg det. Därav den dåliga uppdateringen förra veckan.
Igår gick det skit i skolan, idag gick det riktigt bra, och nu har satt suttit och pluggat ett tag, känner mig mycket duktig! Vädret är härligt, ganska kallt i luften har bara 15 grader nu, har varit varmare, men i solen är det underbart skönt! Ikväll ska jag träffa brudarna igen och vi ska fika på Goyo, som vad jag har sett har galet mumsiga bakverk, tårtor och kakor, kommer väl rulla hem ikväll.

Bjuder på min favorit i Melodifestivalfinalen, som går av stapeln på lördag!



Ett tips ni svenskar som har tänkt rösta på lördag: ALLA länder skickar ballader i år, och är ni smarta röstar ni så att vi inte gör det, allt handlar om att sticka ut! En ung snygg man, som dansar och sjunger bra i duschen är precis vad vi behöver för att vinna i Oslo!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback