festhelg

Denna helgen har varit grym! Jag var ute med mina klasskompisar Cristine och Pavlina fredag. Vi åt 3-rätters middag först, åt en räk och avokadosallad lika stor som en maincourse till förrätt, sen världens godaste fläskkött och sås till huvudrätt och sen en liknande bär cheesecake. Loovely. Sen åkte vi till Mansion, som jag aldrig varit på förut, musiken va awesome, underbar perfekt! Men folket där var 16 år, jag kände mig gammal och jag är 23 år, illa illa. Men vi fick ett bord där, med Moet champagne, fatta vad illa billig champagne smakar jämfört med Moet. Once u goe Moet, u never go back! Fick belgiska chokladpraliner som smakade underbart oxå. Sen åkte vi en sväng till Le Prive, men mina fötter var helt trötta efter all dans att vi åkte hem ganska fort. Så blev en tidig kväll, kom hem klockan 5 på morgonen.

Pavlina sov hos mej, och vi sov ganska länge, sen gick vi till Terra Sana för lunch, åt quesadilla, och en american fudge cake till efterätt. Sen gick vi hem för att jag skulle börja göra mig iordning för kvällen. Jag följde med Pavlina till busstationen, sa hej då till henne, eller nej inte hej då, utan vi ses snart igen. Kommer sakna henne så mycket, hon har bara varit här 2 veckor, men vi kom så bra överens :(
Jag tog en taxi ner till La comedia för att träffa Jade och Justine, det var där jag var förra gången jag mådde så dåligt och fick åka till sjukhuset, och ägaren kom ihåg mig haha. Men den här gången mådde jag bra som tur var.
Blev barhäng på nån annan bar, och sen på Mombasa, där vi träffade en Ben Affleck kopia, och hans kompis var en kortare Cristiano Ronaldo kopia. Sen drog vi till Buddha, tog en drink och dansade.

Vi åkte med dom till Dreamers, och vi kom inte in hahahahaha. Jag ringde min roomie som jobbade där den kvällen men han svarade inte, och Jade ringde en annan kille som kunde få in oss men inget svar, så dom tyckte att vi skulle betala 25 euro, inte en chans sa vi. Så vi skulle komma in på Lola´s ist som är ett vipställe på Dreamers, men dörren var stängd. Men en ur personalen gick  ut från sin personlaingång så vi smög in där...göttans. Sen festade vi hela kvällen, och jag träffade på mitt gamla ragg från Gibraltar förra sommren, sjukt kul!


Pavlina, jag och Cristine på Mansion






Justine, Jade och jag på nån bar


Justine, Jack Sparrow och jag
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback