svennehelg

Fredagen var mycket trevlig. Nina B, butiken där Lotta jobbar fyllde 1 år, och det var partytält med underbara mojitos, canapeér och trevligt folk. Liza Marklund var en av alla svennar som var där. Efteråt åkte jag och Linda till min gamla aupairfamilj och tog hand om barnen, mysigt och se dom igen.

Igår åkte jag och Linda till Lotta. Vi åt tacos, sååå gott. Sen åt vi glass till efterrätt, kändes som en väldigt svensk kväll, me likey


Jamie och Jenny

 
Brudarna - Lotta, Linda, jag och Jenny

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Så sjukt! Idag såg jag att du hade gjort två nya inlägg på bloggen fast jag vart inne här och kollat tidigare. Får uppdatera din sida när jag är här.

Ses ikväll!

2010-03-10 @ 09:59:31
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Superskumt!!



Tack för idag! Vi måste ta en dag på stan snart :)

2010-03-10 @ 22:12:21
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback