sushievening

Igårkväll blev en mycket trevlig kväll med god mat och dricka. Mötte upp Andrew, Fred och Kailtlin lite folk från skolan och åt  supergod sushi. Calfornia roll och tuna roll åt jag. Och så lärde Andrew oss att göra sakebombs. Man har ett glas med öl, och på det lägger man chopsticks och ställer shotglaset med saken, och smäller med händerna på bordet så att shotglaset åker ner i ölen och sen dricker man, urgott! Hela restaurangen var helt fascinerade av vad vi höll på med, hade alla ögon på oss.
Gick vidare till en liten bar där vi spelade biljard och jag ägde! Jag vet inte om jag har spelat mer än kanske nån gång på fritidsgården hemma när man var 14 år. Killarna blev tom imponerade om dom var väldigt duktiga, sjukt roligt!! Sen gick dom andra hem, men jag och Andrew gick till Molisse tills dom stängde, sjukt bra dag!



Andrew från USA och Fred från Tyskland


Kaitlin från Canada och jag


Sakebomben är klar


Klockrenaste bilden, exakt i ögonblicket när vi slår i bordet, ser ni pinnarna är i luften och saken på väg ner i glaset




Biljarden, Andrew slår/skjuter(??) den sista bollen. Han och jag vann 3 av 3 möjliga!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback