perfekt helg

Helgen kan sammanfattas som grym! Jennys födelsedagsfest i fredags, hur bra som helst, jättegod mat och dricka. Härligt folk, efter det blev det dans hela natten på Le Prive. I lördags hängde jag hemma hela dagen tills Luis ringde på kvällen och frågade om jag ville hänga med honom och Rachel ner till stranden och dricka lite vino tinto, självklart bangar man inte det. Gick och åt världens godaste kebab, åkte hem till mej och började förfesta. Åkte ner till Lemmon som äntligen har öppnat igen, och det var lika bra som förra sommaren, dans dans dans tills fötterna värkte. Igår satt jag i solen en stund på balkongen, sov en stund. Och på kvällen mötte jag upp Jenny ner i hamnen för en mojito i kvällssolen. Åh vad jag älskar livet man lever här!


Födelsedagsbarnet i fredags, snygging!



Jag och min amerikanska vän Rachel


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback