PB

Igår råkade det bli lite utgång som sagt med tjejerna. Vi möttes upp på News Cafe i Puerto Banus först, tog en drink, och sen åt vi middag på Picasso. Debbie och jag delade på en calzone och en underbar sallad, som smakade väldigt likt den bästa salladen jag någonsin ätit i Los AngelesThe Cheesecake Factory. Mailade tom restaurangen för att få receptet men dom ger tyvärr inte ut recept. Nästa gång jag ska till Picasso, vilket jag hoppas blir snart, så tar jag den salladen igen!
Sen gick vi vidare till nån sunkig liten bar på bakgatan, gratis drinkar, träffade på några engelska killar som sen körde oss till Marbella. Och för första gången i hela mitt liv, blev vi stoppade av en polis, eller aa en polisbuss, dom kollade allas id, och sen fick vi åka, mycket märkligt. Vi åkte till Buddha, som var mycket bra för att vara en torsdag. Kvällen slutade klockan 6 imorse, råkade glömma att sätta klockan så missade skolan, men som tur var hade dom bara pratat, inte lärt sig nåt nytt. Jag sov hela dagen gick upp klockan 18, och ikväll tar vi det lugnt, hänger med mina roomisar, kommer nog kolla en film snart.


Ser inte så gott ut här kanske, men oj vad gott det var!


Jade och Vivian


Debbie var här för lite jobb denna vecka, kul och se henne igen



Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGGING!



Jag är lite besviken ja på melodifestivalen! Såg klippen nu på svt och Erik skulle ju vinna! Förstå alla tjejers hjärtan när han ler in i kameran och han dansar i vattnet ;D Fasiken för sverige!

2010-03-13 @ 23:31:17
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Men eller hur! Det här kommer aldrig gå bra!!

2010-03-14 @ 19:32:46
URL: http://http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback