party hela helgen

Mådde så mycket bättre i fredags, behövde ha en riktigt dålig dag tror jag för att få ur mig det.
I fredags skulle vi på världens coolaste party på Dreamers. Haha, vilket skämt. Det skulle vara 3d-party. Vad jag hade fått höra var att det skulle vara stora skärmar runt hela dansgolvet och alla skulle ha på sig 3d-glasögon. Och 3d-glasögon fick vi, gjorda i papper, med ett rött öga och ett blått öga. Ingen hade på sig glasögonen och skärmarna var skittråkiga, visst det var i 3d när man kollade på dom, men nää.
Vilken pinsam kväll, och musiken ska vi inte ens prata om! Stannade bara 2 timmar eller nåt. Min roomie jobbade där, och folk hade frågat när 3d-grejen skulle börja haha, han sa att köp några drinkar först så börjar det sen. Han fick mycket sålt den kvällen!

Igår va jag på La Canada med min roomie, han skulle köpa kläder och det gjorde han. Jag köpte bara ett cupcake läppglans, eller han köpte det åt mig. På kvällen åkte jag till Jenny i San Pedro, och sen åkte vi in hit till Marbella och dansade hela natten på Molisse.

Bilder från efterfesten i fredags:







Sandra

Kommentarer
Postat av: Luis

Hell, go bilder! Efterfesten var det riktig fest 3D!

2010-03-22 @ 12:51:23
Postat av: Julia

Hej! Kom in på din blogg genom en sökning på google faktiskt.. Ska åka och plugga i marbella om ett tag och tänkte höra vilken skola det är du går på och om den är bra osv? =)

2010-03-22 @ 18:30:26
Postat av: Anonym

Joder, vaya fotos!!! Eso no se hace, Sandra...



La auténtica fiesta 3D fue en casa!

2010-03-22 @ 20:07:58
Postat av: Terese

Åh, fast nu är det ju såhär att du har valt att flytta till ställen där man inte vet vad "så det kan låta" är för något...o det är inte helt ok för då när jag är hemma o ska träffa ALLA som jag inte har träffat på länge, så kan inte DU vara med. o det är inte helt ok, för du är ju en av mina absoluta favoriter! saknar dig hjärtat!

2010-03-22 @ 23:14:57
URL: http://torenfalt.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi använde bara fetan! :) det var mest för kortet skull ;D

2010-03-23 @ 23:22:14
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback