igår 1 mars

Och vilken 1 mars. Det var nån slags bank holiday här så jag var ledig från skolan och dagen kunde inte ha blivit bättre, sovmorgon till 11.30, äta frukost i lugn och ro och sen satte jag mig i den stekande solen på balkongen i bikiniöverdelen, lyssnandes på min ipod i flera timmar. Och jag brände mig, helt röd på bröstet och näsan, men jag är hellre röd än vit, för det blir ju lite brunt snart hoppas jag :) Så nu är bränna 2010 påbörjad!

Fick sms senare under dagen att Jenny och hennes kille Jamie satt nere vid hamnen på Cafe Sol, jag joinande dom, underbart att sitta i solstolar med ett glas vin i handen, och en massa folk med tanke på att dom flesta var lediga och gud vad jag njöt hela dagen igår!






Jag och min älsklings Jenny ;)
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback