Goyo

Igår var det dags för svenskfika igen, denna gång på Goyo. Fanns så mycket godsaker där, glömde dock ta kort på alla bakverk, chokladbitar och kakor. Tog bara på det vi åt, fast det var inte så bara. Nästa vecka är det dags för fika på El Piave.
Nu går det bättre skolan, vi behövde nog den där utskällningen. Igår satt jag tom och pluggade i några timmar, gick igenom allt vi har gjort i den här boken och repeterade. Det behövs för att fräscha upp minnet lite. Ikväll ska jag ut med mina engelska vänner, Debbie är tillbaka här i krokarna för ett jobb, ska bli kul och se henne igen då hon har flyttat hem till England igen. Middag i Puerto Banus och sen utgång :)




Jenny, Lotta och Linda

 






Kristin och jag
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Kan jag kommentera här... 15 grader låter underbart. Här blir man glad om vi har 5 grader. Hoppas det går bra nu då med pluggandet. Ge järnet sista veckorna. Fick du bilderna från oss?

Kram kram.

2010-03-11 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback