Yo soy espanol, espanol, espanol!

Det sjöng vi hela kvällen i söndags! Oj vilken dag det blev. Party fram till morgonkvisten. Vilken upplevelse att få vara här när Spanien vinner VM-guld! Det är inte varje dag det händer. Bläskfisken hade rätt, så efter matchen som vi kollade på på samma bar som varje match, så slängde folk runt en bläskfisk i hamnen, riktigt äckligt!
Går inte att beskriva hur det var efter matchen, man måste ha varit där för att förstå, och det var jag!!!

Måste bara posta en kommentar jag fick samma dag som finalen:

Calle om ESPAÑA:
Hej! Vad grabbig du är o vilket liv du har "synd" bete sig som en fjortis. Holland vinner ikväll oavsett du vill eller inte det blir 2-1 till Holland. Sneijder/Robben/Babel/Van Bronckhorst/Van Persie med flera är riktigga målgörare o inga spanska kalkoner som bara springer i gräsmattan o gör bara ett mål eller inga alls! Holland värlsmästare 2010. Imorgon ska till Amsterdam o fira Guldet :) Ni får trösta er med att dricka gravöl ikväll...


Jadu Calle, hur var det nu med Sneijder/Robben/Babel och gänget, riktiga målgörare eller? Hoppas du hade kul i Amstedam när du firade SILVERPLATSEN ;)
Sandra

Kommentarer
Postat av: monica

Hej Sandra tycker INTE alls du beter dig som en fjortis, hade jag inte haft mina underbara barn hade jag velat leva ditt härliga liv. Du kommer ha mycket att berätta för barnbarnen :P haha. Som du skrev hoppas han hade kul när han firade silverplatsen :D Kram Monica

2010-07-13 @ 14:08:42
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha seriöst!!



GOOOOO SPAIN!!

2010-07-15 @ 00:05:44
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Marie

HAHA! Vilken tönt :D

2010-07-25 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback