fotboll!!

Midsommar var trevligt, blev inte riktigt som vi tankt dock, men jag startade kvallen med killarna nere pa stranden innan fotbollen, sen gick jag hem och gjorde iordning mej. Kollade andra halvleken hos Linda, med senapssill, bakad potatis och vin. Och Spanien vann!!! Midsommar pa Pangea var ingen hojdare men vi hangde pa en massa andra barer i hamnen. Med en snabbis pa Finca Besaya inna vi akte hem.

Sen dess har det mest varit fotboll, hanger med mina killar, Christopher ska flytta hem till Cadiz :( han har hans bror har nu och jag kommer sakna dom bada sa himla mycket! Pa lordags ar det dags for fotboll igen, kvartsfinal for Spanien mot Paraguay!

Igar var jag pa en arbetsintervju for en maklarfirma (en annan an den jag blev blast av) det gick bra men dom hade flera att intervjua sa vi far se hur det gar.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback