en bra dag!!

Idag var jag pa min andra intervju pa marklarbyran. Eller det var egentligen ingen andra intervju utan dom hade bestamt sig for att dom ville ha mig och undrade om jag vill borja jobba hos dom...JAAAAAAAAA! San lattnad, jag har gatt i ovisshet om jag kan stanna har i Marbella, om jag maste aka hem till Sverige, om jag har pengar till hyra, mat osv.
Vilket jag inte direkt har haft, utan jag har ist varldens basta foraldrar som ska fa tilbaka vartenda ore sa fort jag far mina pengar, for hor och hapna om en manad kommer jag fa lon. Har jag inte fatt pa valdigt lange! Jag kommer inte salja nagra fastigheter utan kommer sitta pa kontoret och skota mejling och annonsering och allt som har att gora med internet osv.
Ikvall har jag en dejt oxa, och imorrn e det fotboll igen! Vamos España!

Idag ar det varmt varmt varmt har. Kommer varma vindar fran Afrika och nar dom kommer hit blir det alltid sahar varmt. Stod 37 grader pa en termometer i stan....Svettigt? Ja.

Det gar bra nu, kompis det gar bra nu...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emlan

Det låter underbart vännen! Men gör väl att jag får sakna dig ännu längre antar jag :( KRAMAR! <3

2010-07-06 @ 19:38:50
Postat av: Charlotta

Hey,måste bara få säga att du har en underbar blogg och väldigt inspirierande.Följt den sen du åkte till Marbella:)ha dt fint

2010-07-07 @ 11:52:25
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback