amaziiiiiiing!

Måndagen var otrolig! David Guetta är utan tvekan världens största DJ just nu, helt klart värt pengarna och jag hade lätt kunnat betala mer. Dreamers var packat! Redan innan han gick på var stämmingen galen, sen öppnade han med Memories, allsång allsång allsång!
Han skulle spelat i 3 timmar men spelade i över 4 timmar, och log mest hela tiden. Fick höra alla hans grymma låtar, och även den bästa låten just nu signerad Swedish House Mafia- One. Jag svettades som en gris, har nog aldrig svettas så mycket som den kvällen, såg ut som jag stigit ut ur duschen precis, min klänningen kunde jag lätt viridit ur som om den var nyvtättad.

Lätt en av mina absolut bästa musikupplevelser i hela mitt liv, slår inte Robbies Williams konserten på Ullevi 2006 men var något liknande. Så glad att jag fick möjligheten att se honom!

DAVID GUETTA - I feel like the Dj is my bodyguard...


Jag, Twiggy, India, Vivian, Jade och Debbie








Glad eller vad?!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter underbart!! Jag hade i princip duschat efter en kväll i Milano också. men de kvällarna är väl oftast de bästa right?! :)



(Robbie-konserten kommer inget att slå;)

2010-07-30 @ 18:46:33
Postat av: Felicia Lindström

Hallå bruden! Kul att hitta en svensk tjej i ens egen åler här i Marbella (som inte är här för att supa skallen i bitar under 7 soliga dagar) ;P Bor I Puerto Banus, släng i väg ett mail vettja!

2010-08-01 @ 01:40:30
Postat av: Lina

Hejsan!Googla, au pair i Marbella,då kom din blogg upp:tänkte bara fråga lite om hur det är att vara au pair där?Du verkar inte vara kvar i familjen,vet du om dem behöver någon nu?Du får jättegärna svara på min mailadress.Ha det bra!

2010-08-01 @ 23:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback