rubrik??

Som ni har märkt bloggar jag inte så mycket nu när jag är hemma, men så fort jag åker tillbaka till Spanien blir det bloggning på hög nivå igen. Och tillbaka åker jag nån gång nästa vecka. Jag bara myser hemma, läser en massa böcker, har OC-maraton, fick 3e & 4e säsongen av OC vid jul så nu har jag HELA serien, underbart! Fick oxå The Hills säsong 3, så nu har jag dom 3 första säsongerna av The Hills oxå, min dvdhylla är sååååååå stylish! Fick oxå Sofi Fahrmans roman: Elsas mode, grym förvörigt.
Idag har kläderna jag har beställt från h&m kommit, men inte hunnit hämta dom än, massa fina vårkläder. Idag har jag rensat ur min garderob, så nu går det in lite nytt :)
Har gått och blivit brunett igen, har varit blond nu i över 1,5 år, så det var lite läskigt, men jag är nöjd, får se hur det känns när jag kommer ner till Marbella igen, nu är det slut med RUBIA-skriken, kan iofs vara ganska skönt.

Böcker jag har läst sen jag kom till Sverige:
Fittstim
Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra
Elsas Mode
En annan del av Bromma
Deluxe
Hypnotisören
- rekommenderas, hur grym som helst!!!
Börjat i Fyrvaktaren av Camilla Läckberg.






Härliga vinterbilder från ett kallt Småland.


Tadaaaaa! Pic från juldan, vart cowboyhatten kom ifrån har jag ingen aning?
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGGT SANDRA!



Jag vill också testa att bli sådär mörk men vågar fasiken inte!

2010-01-07 @ 16:19:30
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha aa det hade vart nått!

2010-01-07 @ 20:03:44
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: emma

skit snygg i mörkt:)

2010-01-07 @ 22:32:11
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

Haha, en av anledningarna varför jag också blev brunett ;-) Men börjar tröttna lite på de nu... så till sommaren blir de nog ljust igen :-)

2010-01-07 @ 22:56:27
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Terese

Bra fotograf ;)

2010-01-08 @ 00:01:00
Postat av: Lova

Måste bara säga att du alltid är så otroligt fin i håret! Ser alltid så naturligt ut som att du bara drar fingrarna igenom det så är det klart.. :) Själv sitter man här med sönderfönat hår.. :D Dödsfint i alla fall i både mörkt och ljust.. :)

2010-01-08 @ 14:51:54
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh du har fått till en header :D

Få den i mitten också ;)

2010-01-09 @ 17:42:31
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback