pintxos

Vi fick inga läxor idag heller, jag njuter i fulla drag. Men nu har jag gått i skolan en vecka, och jag var sååå trött, så mycket information hela tiden. Så idag när jag kom hem från skolan satt jag vid datorn ett tag och sen gick jag och sov siesta. I flera timmar, det behövdes verkligen! Ikväll var jag på Pintxos och åt tapas med Lotta, har inte träffat henne sen jag kom tillbaka, så det va trevligt, en massa god mat och skitsnack. Hade ett trevligt holländskt par jämte oss som hade varit i Stockholm förra året. Och min roomie gick förbi oss, och han sa att han fyller år imorrn, och ska ha fest, så det blir utgång igen! Wiiiiee. Och så såg jag en servitör från en restaurang, han kände dock inte igen mej med tanke på att jag blivit brunett igen. Härligt och träffa folk man känner här.
Nu ska jag snart sova, och imorn har jag sovmorgon, och så blir det fest på kvällen :)

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du verkar trivas! Och du är sjukt snygg som brunett!

2010-01-23 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback