dags för avfärd

Nu börjar allting ordna upp sig. Csn tog god tid på sig att besluta om jag skulle få några pengar eller ej. Som tur var blev det så till slut. Har inte fått pengarna än, men hoppas att dom kommer denna vecka. Hittade en flygbiljett för 530 kr, grymt! Jag åker till Malmö imorrn, och sover en natt hos Tobbe och Sanna. Sen åker jag tidigt på torsdagmorgon. Usch, jag måste va på flyplatsen vid typ halv 7, gäsp. 11.30 landar jag i Malaga.
Det är med skräckblandad förtjusning jag åker tillbaka, ska bli kul och läskigt att börja plugga, kul och läskigt att bo i lägenhet med roomies jag aldrig träffat, kul och läskigt att jag inte vet nästa gång jag kommer hem till Sverige.
Har saknat mina vänner nere i Marbella, och kommer sakna mina vänner här hemma. Och min familj! Vad skulle jag göra utan er?
Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

vad läser du för ämnen? är de spanska på plats i marbella lr?

2010-01-12 @ 21:48:24
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Linda

och vi saknar dig :)

2010-01-13 @ 10:53:36
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Suveränt :D

2010-01-13 @ 11:50:04
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh det kommer bli så bra ska du se :)

2010-01-13 @ 14:57:17
Postat av: Grannen över gatan :D

Tjoho gumman, du borde vara framme snart. Hoppas allt gick bra med resan o att du inte var alltför trött när klockan ringde i morse. Jag tänkte på dig där jag låg i min varma sköna säng o hade sovmorgon till 11 ;)

kraaam



2010-01-14 @ 14:26:09
Postat av: Louise - The world from my perspective

Åh vad spännande. Jo man blir så matt av att ALLTID höra barnsröster, skrik, värdföräldrarna.

Min värdmamma sa hela tiden "Hi Louise how are you today" med världens mest amerikanska supertrevliga röst.

Idag saknar jag det massor faktiskt.



Är det dyrt med lägenhet i Spanien för dig? Vad kommer du plugga för ämnen?

Skönt att CSN betalar för dig. Kommer du få några pengar från skolan också? Och är det lätt att börja studera där, inga särskilda papper eller så som ska ordnas?



HAHA många frågor men men. Jag hoppas du har det bra iaf, Du verkar trivas jättebra där borta.

Kram Louise

2010-01-14 @ 20:41:57
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback