anything can happen

Efter en hemsk lördag, det bara regnade, åskade och blixtrade, och jag var ensam hemma, nästan hela dan, usch och fy. Blev det en mycket bra kväll. Min roomie fyllde år, så vi festade först här hemma, sen drog vi till Molisse, där han som fyllde år jobbar, så vi fick ett bord med champagne och grejer. Sen åkte vi till Dreamers, åkte dock rätt snabbt därifrån, blev Le Prive ist, men va inte där så jättelänge heller, för alla kom inte in, vi drog till Vanity och dansade, tills vi åkte hem. Sov bort nästan hela söndagen, och våra söndagar här kallas nu mera för: Anything can happen sundays, alla fick välja en låt från "själen", jag valde Stilla ro och nära med Magnus Carlsson. Glömde nog och skriva att förra söndagen kollade vi på en Ingmar Bergman film som heter Persona. Tänk att man ska komma till Spanien för att se sin första Ingmar Bergmanfilm. En av mina roomies kompisar älskar Bergman. Men det var den sjukaste filmen jag sett, mycket udda!! Ser redan fram emot nästa söndag.
Idag var det skola igen, och nu är vi bara 5 i klassen, såå mycket bättre än förra veckan då vi var 10. Pratade nästan mer idag än jag gjorde på hela förra veckan. Kom en ny idag, och han var född i Frankrike men har bott i Sverige typ hela livet, så vi snackade lite svenska. Och fick reda på att Liza Marklund, som ju bor i Marbella, har pluggat spanska på min skola. Både hon, hennes man och barn gör det. Hon kommer tillbaka lite då och då och repeterar. Kanske att man får se henne nån gång under mina månader här...


Födelsedagsbarnet, Stefano och jag på Molisse
Sandra

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åååhh va nice, mumsa lite Karamellkungen åt mig med, va ;D

Va fin du var i brunt hår!!

Hoppas allt är bra med dig :)

2010-01-25 @ 17:47:37
URL: http://Victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback