festhelgen

Då var det dags för uppdatering. Blev som sagt fest i fredags (och i lördags) Jenny och jag mötte upp fotbollskillarna på Molisse, dansade arslet av oss. Och sen åkte vi till Le Prive, där det var svenskinvasion. Många av spelarna i Elfsborg, och så spelare från HV71, Johan Davidsson bland andra. Vet inte vad alla hade här i Marbella och göra just denna helg. Följde med killarna till deras hotell för efterfest! Sov bara nån halvtimme, innan det var dags för killarna att bege sig mot flygplatsen, och Anders Svensson bodde i rummet mittemot där vi var, så James ropade in honom, och ville att han skulle hälsa på mig. Och det gjorde han, han smög in i sin vita umbro t-shirt och var sådär härligt söt som bara Anders är. Jag frågade vart han hade varit igår, för han var varken på Molisse eller Le Prive, och dom hade varit runt på en massa andra ställen. Och så frågade han: Var det Sandra du hette? Japp :) åhh vad mitt hjärta smälte när han sa det, för jag har inte för mej att James sa att jag hette Sandra, jaja whatever? Fick väl iaf ur mig att jag tyckte han var grym, och att jag har hans namn på min landslags tshirt.

Sen gick killarna, men jag var kvar en stund på hotellrummet, och när jag ska gå ut från mitt rum för att gå ner till frukostrummet med Jenny, så går Anders ut från sitt rum mittemot, och mitt hjärta smälte igen...Gick efter honom hela korridoren fram till hissen, och frågade om inte han var sen nu, men nää kvart över 9 trodde han bussen skulle gå. Och så åkte vi hiss ihop, och av nån anledning frågade jag om han kunde nån spanska? Men nää det var dåligt med det...Han frågade hur länge jag hade bott här, och vad jag gjorde här. Den mest underbara hissturen i mitt liv. Men jag önskar att jag hade träffat honom nån annan gång, kanske utan högklackat, gårdagens smink och huvudvärk, men man kan ju inte få allt här i livet...
Jenny och jag åt en mycket god hotellfrukost iaf, en som jobbade där kom och frågade vilket rum vi bodde på och vad namnet var och grejer, hon tyckte inte riktigt att det stämde då det var ett fotbollslags som bodde på rummet, men joo vi sa att vi bor där. Sen brydde hon sig inte mer, och vi kunde äta våran frulle i fred. Sen tog jag taxi hem och sov hela dagen, innan det var dags för ännu en fest, Molisse, Le Prive och Dreamers. Och sen sova bort hela söndagen.


I väntan på taxin





Har hittat en till grym kille i Elfsborg, hans mössa jag har på mej. Denni heter han och det är han som gömmer sig bakom James, från Jönköping



Lördagen, Jami är redo för utgång, eller bara trött?


Lindisen och jag


Christopher och jag på Molisse
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i lördags vännen, men vad i helvete hände med luggen ;D

2010-02-16 @ 18:29:19
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Lova

Haha, vi har mycket gemensamt! :D Älskar min dator, men jag har inte kommit in i boken riktigt.. :)



Jag skulle ha dött i den sitsen med Anders!! Alltså, han är en sån där som gör att man bara fnissar fram vartenda ord!! Lucky you!! :D

2010-02-16 @ 20:37:29
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback