loca noche

Igårkväll blev det galet, som alltid. Kollade Melodifestivalen samtidigt som jag sminkade mig, och när jag är klar säger killarna att det inte blir nån utgång, så typiskt, sen ändrades det dock. Och utgång blev det! Dom här killarna är verkligen grymma, har så kul med dom. Var på Molisse, kom dock dit sent runt 3 tror jag. Sen åkte vi till Dreamers dansade där några timmar, åkte hem, dansade här några timmar. Gick och la oss runt 9 imorse tror jag. Vaknade kl 19 ikväll, nu är killarna iväg på bio, känner inte riktigt för att betala för att se en film jag inte kommer förstå, då den är på spanska. Så jag har käkat pizza och bara tagit det lugnt, ganska skönt att bara vara ensam ibland.
Imorgon börjar allvaret igen, skola och ny bok.
Sandra

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej Sandra!

Är fast i sverige pga av all snö så kommer inte tillbaka förrän fredag, var tvungen att boka om flyg & grejer! hade verkligen varit super om du kunde säga till Paco hur det ligger till, hittar inget telefonnummer till skolan..

Kram Sofie

2010-02-22 @ 09:22:07
Postat av: Sharre

Hej. Tänkte ba fråga hur mkt det kostar där borta i marbella. för spriten på clubbarna, inträden och resturangpriser. På nikki beach, ocean club och dreamers, tacksam för svar!!

2010-02-25 @ 09:35:42
URL: http://awsum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback