fullt upp

Oj, vad jag mycket att berätta om. Får ta det stegvis, börjar där jag slutade. Min födelsedag i torsdags, åt tapas med mina finaste Jenny, Linda och Lotta på bästaste Pinxtos. Fick underkläder från Hanky Panky av Linda och Lotta. ÄNTLIGEN!!! Sååå snygga. Tack tack tack!
Jenny och jag gick vidare för att möta upp Debbie och Jade, men så fort vi kom till restuarangen, fick jag så ont i ryggen/magen igen. Bestämde mig ganska fort för att åka till sjukhuset, Jenny var gullig och följde med mig. Tog taxi dit vid 12 på natten, kom inte hem förns 4.30. Blev en hel natt på akuten, denna gången gjorde dom iaf en ordentlig koll med röntgen, och blodprov och grejer, och så fick jag dropp, och smärtan försvann, magisk känsla för ett tag.
Visade sig att jag har njurkolik, lite liknande njursten antar jag, fast utan stenar?! Fick iaf värktabletter, men dom började inte verka förns i fredagskväll, så hade ont en hel dag till. Vilket gjorde att jag missade cheerleadingträningen på fredan....icke bra, då jag hade MYCKET nytt att lära mej på lördag, innan uppvisningen, mer om det nästa gång ;) Cliffhanger!




Lotta


Lindisen


Jag och Jenny


På den här bilden har jag sååå ont, så jag vet inte vart jag ska ta vägen, syns att jag ser lite bekymrad ut
Sandra

Kommentarer
Postat av: Ninna

snygga!!

nu kan du köpa liknande trosor från ett svenskt märke!! Creeds.se



gå in på http://www.creeds.se



de har precis släppt en provkollektion så nu är det superbra pris!:)

2010-02-18 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback