förlorat gymoskulden

Igår var det härligt väder här med, men idag var regnet tillbaka tyvärr. Men tillåt mig småle, igår var det tydligen sol i Sverige, och ALLA på facebook skrev på sina statusar, åhhh vilket härligt väder det är, sol och det är så underbart! Och vad jag förstod var det väl bara en 10-15 minusgrader igår. Förstår att ni är trötta på snön och kylan, men jag tyckte det var ganska roligt. Jag tyckte oxå det va jättehärligt med sol, men jag hade iaf 20 grader här. Nu blir ni svenskar där hemma arga på mig men det struntar jag i! Det är skillnad på underbart väder och underbart väder ;)

Har kollat på en massa filmer sen jag skrev här sist, Match point, sjukt bra! Casablanca, inte fullt så bra, men gillar att mina roomisar får mig att se klassiker som Casablanca, Scarface och Ingmar Bergman filmer. Igår kollade vi Seven Pounds igen, och jag grät såklart, den är ju så bra! Ikväll ska det visst bli film igen.
Sov en siesta idag, och sen begav jag mig mot gymmet. Kan ni tänka er? Jag på gymmet?! Har aldrig hänt förut, därav rubriken. Min klasskompis Pavlina som åker hem på lördag :( sjukt tråkigt, drog med mig till gymmet, kände mig såååå töntigt, och jag klarar verkligen inte av alla testosteronstinna biffar som stönar och kollar sig i spegeln hela tiden, känner mig så obekväm. Bäst var nog bastun efteråt.
Imorrn ska jag ut med Pavlina och en annan klasskompis Christine, hennes man och svåger. Blir spännande...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA ÄLSKAR DIN KOMMENTAR PÅ MIN BLOGG!!



Vad kul med gym, vart gick ni? Vi har ju fått gym här hemma nu, jag ska bara bli bra i min fot så ska jag ta tag i det sen. Hoppas jag haha!



Hoppas ni får kul ikväll :) trist att hon ska åka nu redan, men det kanske kommer några andra roliga på måndag :) vi måste ses snart!

2010-02-26 @ 09:52:41
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: TT

Sandra du är väldigt dålig på att uppdatera just nu. tänkte bara meddela det! :D

2010-03-04 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback