cumpleanos feliz

It´s my birthday!!! Och vilken födelsedag sen. Vaknade halv 2 inatt av att jag hade ont i magen/ryggen igen. Så ont som jag hade inatt har jag inte haft sen jag var på sjukhuset i söndags. Tog ibumetin, hjälpte inte, tog värktabletten jag fick från sjukhuset, hjälpte inte. Hade för mej att jag hade sett en påse med sånt jag fick från Jami förra helgen, och jag tog den, då lugnade det sig liiite. Min roomie Christopher gjorde iordning lite te åt mej, och mitt i allt kommer en packad Jami hem, och blir helt förstörd när han ser att jag har ont igen. Han kom på att det var ju min födelsedag, så dom ställde sig och sjöng klockan 2 på natten, mina roomies är underbara! Och sen fick vi lyssna halva natten på att en galen brud, trycker på porttelefonen och vill komma upp, och den låter ganska högt. Stackars Juani vaknade väl.
Gick och la mej, men kunde inte somna, sov nån timme på morgonen, men när klockan ringde klarade jag inte av att gå upp, så struntade i skolan idag. Men känner faktiskt ingen värk just nu, men imorrn är det jag som drar till sjukhuset igen, och då ska jag kräva att dom känner på magen och att jag får en röntgen!
Ikväll är det iaf cheerleading practise, och efteråt lär det blir tapas med Linda, Jenny och kanske Lotta. Sen möter jag nog upp Jayde & Debbie i gamla stan, tar en drink och försöker fira min födelsedag så gott det går. På lördag däremot, då smäller det! Om jag lever då...

Mina telefoner går varma, både svenska och spanska. Tack tack tack för alla grattissms! Blir så glad!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emlan

....du kommer visst leva. MEN va rädd om dig! KRAM

2010-02-04 @ 15:00:42
Postat av: Joakim

Hej, och grattis i efterskott =)

Jag undrar lite var i spanien du studerar? Jag har nyss bokat en språkresa till Alicante, och längtar enormt mycket tills jag ska dit.

Mvh Joakim

2010-02-07 @ 12:33:05
Postat av: mimmi

hej, var har du hittat denna möjlighet att vara i spanien i 3 månader? Hur gick du till väga att slippa dit? :)

2010-02-08 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback