hemma

Nu är jag äntligen hemma i Sverige. Mitt flyg blev såklart försenat, nån som trodde nåt annat? Men fram kom jag till slut och mamma och pappa kom och hämtade mig på Arlanda. Igår spenderades hela dagen i Vimmerby med att springa på stan och fixa sista julklapparna, äta räkmacka på Brödstugan hanns oxå med. Träffade på en massa jag kände, det är oundvikligt i den här staden. Fick oxå åka och hämta mina älsklingssystersöner på dagis!

Idag kommer största broren och svägerskan hem hit, jag ska kolla på Ett päron till farsa firar jul, bästa julfilmen någonsin. Slå in sista klapparna, lyssna på julmusik, äta gott och bara mysa, inomhus idag. För usch va kallt det är, är ju i princip 30 graders skillnad mot Marbella, vädret här gör ju inte att man längtar hem en sekund!! Nää Costa del Sol ska det va!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Peter Larsson

Hej, härligt det ser ut! Delar min tid och boende mellan Fuengirola och Torrevieja och hittade precis denna sida. Tänkte tipsa om din sida/blogg på forumet där jag håller till och är en känd figur, http://www.spanienforum.se. Där samlas alla vi som bor på solkusten!

Gott nytt och god fortsättning på nya året!

/Peter

2011-01-03 @ 11:00:39
URL: http://www.spanienforum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback