sandra, bartender?!

I lördags jobbade jag som sagt som bartender för första gången i hela mitt liv, sjukt roligt! Men höll på att inte komma dit, bussen kom inte så delade taxi med en spanska tjej. Är en jätteliten bar och vi gör inga komplicerade drinkar. Men vi gör en stor jug, en stor tillbringare och då ska man hålla i 3 flaskor och hälla samtidigt. Jag klarade av det men det är lite kämpigt speciellt om flaskorna är fulla. Mitt pekfinger tog stryk dock, det var helt ömt och svullet igår. Dom verkade nöjda med mig för jag ska jobba fredag och lördag denna vecka oxå.
Efter jobbet gick vi till Tibu, träffade på Jade, Debbie och Shaffik, åkte vidare mot Lemmon men det stängde precis då, träffade Jami där utanför så vi gick till Buddha och dansade och fick träffa alla kompisar och roomisar från lägenheten. Gick och tog en kebab, men kycklingen var slut så det blev ingen mixta men men. Shaffik skjutsade hem mig, kom hem klockan 8.

Min älskade svägerska Sanna kommer hit om två veckor och det ska bli sååååååååååååå roligt! Har redan börjat fundera ut vilka restauranger, vilka klubbar och vilka butiker jag ska ta med henne till, vi ska ha så mycket kul den veckan! Och förhoppningsvis verkar det lösa sig med lägenhet, men jag ska inte ropa hej än. Man vet aldrig...Får jag den så blir jag väldigt nöjd, bra läge, sjukt fräsch, billig. Och då får ju Sanna bo hos mej den veckan.

För några veckor sedan så slutade en tysk tjej i våran klass och hon hade små presenter till alla oss, den här fick jag:


"Allt det som händer i våra liv, har sin mening"
Jag tror att det stämmer...
Sandra

Kommentarer
Postat av: raisaaa

Jo, marbella blir fortfarande av! :D men jag ska åka på fler än en resa i sommar :)

2010-04-14 @ 16:29:48
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback