PAKET!!!

Jag har fått paket från Sverige! Jag blir alltid lika glad. Ni som bor utomlands vet jag menar, det är typ det bästa som finns! Min mamma som har plockat ihop lite smått och gott. Svenskt godis, mycket lakrits det gillar vi. Veckorevyn och Fredag med Anna Anka på hahahaha. En fotfil som jag bad mamma köpa åt mig, och ett linne. Som förut var mammas nattlinne, men mamma gjorde mig en tjänst och klippte av det och sydde upp det så nu är det en magtröja, funkar till min svarta höga kjol. Det här gjorde min dag! Ska sätta upp kortet jag fick oxå. Jag har precis ätit upp lösgodiset jag köpte i svenskaffären, så det var mycket lämpligt. Och nånting jag saknar här nere är att läsa tidningar, jag är en liten tidningsnarkoman, men inte så kul att läsa när man inte fattar språket.

Te amo Mami! Och alla andra där hemma såklart!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad jag blir sugen på svenskt när jag ser det där kortet. Men snart bär det av!

2009-09-30 @ 02:11:55
Postat av: Lise

Du verkar ju äta hur mkt godis som helst! hur kan du vara så smal!?!? :O ;)

2009-09-30 @ 13:22:25
Postat av: Linda

DOM DÄR TIDNINGARNA MÅSTE JAG FÅ LÄSA NÄR DU ÄR KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-30 @ 13:44:46
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback