min lediga dag

Idag var jag ledig, för jag ska jobba imorrnkväll och söndagmorgon. Hade en grym dag. Sov länge, inte ofta jag får sovmorgon så det va skönt. Sen åkte jag till stranden, min favortistrand, nedanför Buddha Beach. Är underbart och ligga och lyssna på all skön musik som spelas. Hörde bland annat Sexy Bitch och Get sexy med Sugababes, som inte verkar finns på Spotify än?! Love love. Låg och solade läääänge, brände mig lite lätt, men så ska det vara. Åkte en sväng till La Canada och shoppa loss på ett par tights och en kavaj jag gått och fingrat på ett tag. Kom hem, duscha och tog det lite lugnt. Nu ska jag åka in till Marbella, blir middag med Linda efter hennes jobb. Ibland älskar jag Spanien. Känns som att allt funkar väldigt bra just nu, trivs otroligt bra här nere!
Livet leker!


Nu drar jag...

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Hört nått från A?

2009-09-27 @ 14:36:59
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback