11.47

Igår tog jag med barnen till stranden, åkte dit själv en stund innan jag hämtade från skolan oxå, va ganska skönt, blåste en hel del, önskade lite mer sol dock. Finns en massa gymställningar på stranden. Man brukar se stora penionärsgäng hålla på med masiknerna, igår var det jag och barnen som hängde där...







Snart tänkte jag åka till La Canada, måste se om jag kan hitta nåt att ha på mig ikväll när det är utgång, har inget att ta på mig?! Ska bli så kul och träffa Linda igen! Sitter och laddar med en massa bra musik från spotify, i love.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

ääääntligen bloggar du igen :D

2009-09-11 @ 19:57:38
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blev visst inte bara en ;D

Tack för igår, jag hade så jäkla roligt ute med dig! Så bra när man är på samma nivå vad gäller drinkar och dans :D

Däremot vill jag ha korten så du får skicka dom imorn! Dröm om spanjaken ;)

2009-09-12 @ 23:36:41
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback