sommar igen

Igår var jag ledig, och vilken perfekt dag att vara ledig på. Sommarvärmen kom tillbaka efter typ en vecka med lite höstrusk. Var över 30 grader, så jag låg och stekte på stranden. På förmiddagen var jag på Passion Cafe och åt frukost, tog scones, för scones är ju alltid så himla gott, dock visste jag inte att dom skulle proppa den full med russin. Ni som känner mig vet att jag inte klarar av russin!!! Men som den rutinerade petaren jag är så åt jag upp hela sconsen utan att få i mig ett enda russin.

Sen stranden som sagt, Jenny kom och gjorde mig sällskap, vi åt lunch på beachen, låg ända till kvällen. Sen åkte jag en sväng till Lindas jobb, hon hade poliskåren där på besök :)
Åkte hem och gjorde mig iordning for a night on the town...


Rätt många russin som ni ser...


Jenny


Åt en god tonfisksallad




Tog med mig ett minne hem av kvällen....

Kom hem 7 imorse...

Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Skönt med en ledig dag. Men russin i scones var ingen bra ide. Du verkade ha haft en bra dag iaf. Kram.

2009-10-04 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback