feria de San Pedro 2009

Får be om ursäkt för dålig uppdatering. Dena här veckan har gått så sjukt fort, och jag har haft fullt upp känns det som. Jobbat och haft spanskalektioner. Idag var jag ledig under dagen så då åkte jag till La Canada och shoppade lite. Köpte en svart skinnjacka på Sfera. Har suktat efter en svart länge, har bara en brun. Blev lite av ett impulsköp så vet inte om jag ska behålla den, ska prova lite och se. Sen köpte jag jeansleggings på Blanco, älskar deras jeansleggings. Dom är alldeles perfekta. Har fickor och hällor, så är precis som ett par riktiga jeans fast skönare, me likey!

Idag åkte mamman och ena pojken till Rom där mammans bror bor. Så ikväll mötte jag, pappan, flickan och bebisen upp några kompisar och gick på ferian. Det är som en stadsfest kan man säga med en massa karuseller och mat och tävlingar och grejer. Flickan och jag åkte radiobilar, och hon vann en guldfisk bland annat haha. Var jättemysigt. Imorrnkväll hoppas jag det blir ännu mysigare, köttbullar och potatismos står på menyn. Det blir middag i Marbella...



Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej du hade kännt dig som ett monster :D

2009-10-16 @ 00:37:41
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback