21.39

Idag var jag och matade Pimpan, Lindas katt. Hon och killen åkte till Japan igår, lyllos dom. Så jag ska se till att huset står kvar och ge katten mat när det behövs. Har ju liiiiite svårt för katter, men Pimpan gillar jag!
En annan vän åkte ifrån mig igår, ska va borta i 3 veckor :( Får väl lyssna på låten nedan om jag saknar honom.

Jag saknar er där hemma, vad har ni för er??




Btw: Rösta på min vän Alexander i Webbjokern. Skicka ett sms där det står: 024 till nummer 72470.

Mamma, du kan väl rösta några gånger, så fort som möjligt, för jag kan inte rösta förmodligen för att jag är utomlands. Vill ju att min kompis från LA ska komma med i Melodifestivalen!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag saknar dig! Jag vill ha adventsfika med dig. kom hem!!

2009-10-27 @ 22:48:01
Postat av: Magda

Tråkigt, är det lite ensamt nu då? Jag ska strax gå o hämta Hampus. Är du hemma nåt i eftermiddag kan vi kanske skypa lite.

Kram.

2009-10-28 @ 13:13:40
Postat av: Linda

Tack sa jatte myckt for att du tar hand om Pimpan! Tror jag att han blir glad att han har sallskap och att han vet att vi bryr oss om honom! :)

Hoppas allt ar bra med dig fast din van har akt ivag ;) Och fast du behover jobba! Typiskt!!



Ta hand om dig med :)

2009-10-29 @ 10:49:11
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback