yada yada

Igår va jag och åt tapas med Lotta och Linda, himla mysigt. Sett gick vi hem till Linda och kollade lite Paradise Hotel, jag har redan sett det, snaskigaste programmet just nu. Och just det, jag kollar ju såklart på Mammas pojkar oxå eftersom det spelades in i Marbella. Och i den här veckans program kände jag igen en restaurang. Tims och Moas dejt, så var dom på min kompis Kristins restaurang och åt, där var jag för några månader sen.
 
Ikväll är det lite osäkert vad som händer...även att klockan är halv 10 så är inte planerna satta, hade man varit hemma och skulle ut så hade man redan förfestat i typ 2-3 timmar. Men det här är Spanish living...
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback