estoy resfriada

Japp, jag är förkyld, så jag tänkte jag skulle mysa lite i badet. Har faktiskt aldrig badat i badkaret, vet inte hur länge sen det var jag badade i ett badkar överhuvudtaget. Jag laddade upp med en bok, mörk choklad (det tror jag man blir fortare frisk av) och hittade nån relaxskiva på Spotify.
Tappade upp badet, gick i, men det va inte riktigt så varmt som jag hade velat, tog ur lite vatten och satte på kranen igen, efter ett tag känner jag att vattnet är kallt, stänger av direkt. Märker att vattnet går ur, det minskar hela tiden, relaxskivan visade sig vara nån dålig techorelaxmusik, jag råkar doppa handduken i badet, blöter händerna precis innan jag ska ta boken och läsa, bytte relaxskivan till Kents nya -Röd men kändes inte så passande med nån som sjunger när jag skulle läsa, så det va bara att byta skiva igen, som sagt, det mesta som kunde gå fel gick fel. Men jag är inte den som ger mig, får bli ett nytt försök snart igen...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare, hoppas du kryar på dig utan ett varmt bad. Många kramar.

2009-11-24 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback